Vi levererar samma dag direkt till dörren!

 

Kontakt/FAQ


Här hittar du svar på de vanligaste frågorna gällande din beställning. Undrar du över något
om din beställning, vill veta mer om våra blommor eller oss är du varmt 
välkommen
att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

 


Vardagar

 8.30 - 16.30

Lunchstängt

12.00 - 13.00


Ring

046-274 80 80

eller chatta med oss.

 


E-post

Kontakta oss

via formuläret

nedan.


Bringbloom

Kungsgatan 4

223 50 Lund

Org.nr.

559032-1427

Kontaktformulär

FAQ - Svar på de vanligaste frågorna

Hur fungerar vår garanti?

Bringbloom ersätter buketter som inte håller minst 5 dagar på vas under förutsättning att de har hanterats riktigt, samt att de tas om hand av mottagaren  samma dag  de levereras. Läs mer om hur du ska hand om blommorna för att de ska ge glädje så länge som möjligt här.

Är du inte nöjd med kvalitén på blommorna i en leverans ber vi dig ta en bild och skicka den till vår kundtjänst tillsammans med orderbekräftelse snarast möjligt.

Godkända reklamationer ersätts med en voucher för ny bukett inklusive kostnaden för frakt.

Varifrån kommer blommorna?

Fairtrade-buketterna kommer från Kenya, övriga blommor levereras främst från odlare i blomsterlandet nummer ett; Holland.

Hur vet jag om blommorna kommit fram till mottagaren?

När blommorna har levererats från oss, e-postas en bekräftelse med en länk för att avsändaren ska kunna spåra försändelsen. Klicka på länken för att ta reda på status.

När måste jag senast beställa för att blommorna ska komma fram samma dag?

Senaste beställning för leverans samma dag: Skåne - kl: 13.00, Halland och Västsverige - kl: 10.00. 

Hur mycket kostar frakten?

Frakten kostar 99 kr.

Går det att göra ändringar i min beställning?

Kontakta vår kundtjänst gällande ändringar i din beställning.

Har ni andra blommor än de som finns i webshopen?

Vi har endast de blommorna du finner på hemsidan. Har du några funderingar över vårt utbud eller vill veta mer om våra blommor är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så ska vi hjälpa dig.

Gör ni specialbeställningar?

Vi har inte möjlighet att göra några specialbeställningar utan våra buketter säljs som de ser ut på bilden. Har du några frågor om en specifik bukett kan du höra av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Vilka orter levererar ni till?

I dagsläget levererar vi till stora delar av Skåne, Halland och Västra Götaland. För att se specifika postnummer, testa vår postnummerkoll!

Stödjer ni någon organisation?

Vi är stolta över att stötta Fairtrade. Vi är också medlemmar i Förpacknings- och Tidningsinsamlingen och Gröna Punkten.

Beställa som företag?

Vill du beställa som företag klickar du dig till företags-sidan som du finner längst upp till höger på hemsidan. Har du frågor angående en beställning är du välkommen att kontakta vår vänliga kundtjänst så ska vi hjälpa er.