Vi levererar i Skåne. Order före 13.00 vardagar levereras samma dag.



Kontakta oss/FAQ

Du är även varmt välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper dig.

 

Öppettider kundservice

Vardagar: 8:30 - 16:30

Lunchstängt: 12:00 - 13:00

 

E-post

FAQ - Svar på de vanligaste frågorna

Hur fungerar vår garanti?

Bringbloom ersätter buketter som inte håller minst 5 dagar på vas under förutsättning att de har hanterats riktigt, samt att de tas om hand av mottagaren  samma dag  de levereras. Läs mer om hur du ska hand om blommorna för att de ska ge glädje så länge som möjligt här.

Är du inte nöjd med kvalitén på blommorna i en leverans ber vi dig ta en bild och skicka den till vår kundtjänst tillsammans med orderbekräftelse snarast möjligt här.

Godkända reklamationer ersätts med en voucher för ny bukett inklusive kostnaden för frakt.

Varifrån kommer blommorna?

Rosorna kommer framförallt från Kenya, övriga blommor levereras från odlare i blomsterlandet nummer ett; Holland.

Hur vet jag om blommorna kommit fram till mottagaren?

När blommorna har levererats från oss, e-postas en bekräftelse med en länk för att avsändaren ska kunna spåra försändelsen. Klicka på länken för att ta reda på status.

När måste jag senast beställa för att blommorna ska komma fram samma dag?

Beställning före 13.00 vardagar levereras samma dag till de flesta postnummer i Skåne mellan 18-22.

Adress

Bringbloom AB
Kungsgatan 4
223 50 Lund
Org. nr. 559032-1427

 

Telefon

 046 274 80 80